掃呢頁CODE去手機

2019年7月2日 星期二

林子善:【晒超聲波相】林子善宣布老婆佗B女 __,林子善,

真係恭喜你呀!藝人林子善去年與圈外太太董佩欣結婚,子善今日喺社交網宣布太太有喜,更上載BB超聲波相,宣布太太佗女,他留言:「期待小公主的來臨,你要乖乖 ...


真係恭喜你呀!


藝人林子善去年與圈外太太董佩欣結婚,子善今日喺社交網宣布太太有喜,更上載BB超聲波相,宣布太太佗女,他留言:「期待小公主的來臨,你要乖乖身體健健康康,懷胎10月辛苦晒大寶貝,睇得到感受得到做母親真係......好X辛苦大家真係要孝順父母,學懂感恩父母養育之恩之恩!」

子善接受東網電話訪問,他透露有BB係計劃之內,他說:「由預備到有咗都係三、四個月,當中亦有調理身體。有日我沖完涼,太太彈出嚟畀支驗孕棒我睇,話有兩條線即係代表有咗,我知道之後都好開心,太太本身都好鍾意小朋友。」佢又話依家積極做嘢,努力搵奶粉錢。

---------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!