掃呢頁CODE去手機

2019年7月22日 星期一

陳鈺芸:趕結婚唔係有喜 陳鈺芸食素戒酒等生B __,陳鈺芸,

JuJu喺10月1日舉行婚禮!武打女星陳鈺芸(JuJu)與荷里活導演司徒永華(Antony)將於10月1日在洛杉磯舉行婚禮,日前JuJu挑選婚紗時笑言 ...


JuJu喺10月1日舉行婚禮!


武打女星陳鈺芸(JuJu)與荷里活導演司徒永華(Antony)將於10月1日在洛杉磯舉行婚禮,日前JuJu挑選婚紗時笑言,平日由未婚夫做形象顧問幫她揀衫,唯獨婚紗要靠自己。由求婚至結婚只有半年時間,她坦言有朋友追問是否有喜,她說:「因為要就工作,日子係Antony揀,佢睇過通勝係好日,而且101喺美國代表開始。」

當日早上她會在玻璃教堂行禮,之後在首屆奧斯卡的舉行場地設晚宴,稍後再在香港及澳洲補擺婚宴,全部費用由未婚夫負責。問會否心急造人?她說:「我準備好做媽咪,希望出年有BB,依家開始食素同戒酒。」

場地:Central Weddings

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!