掃呢頁CODE去手機

2019年7月23日 星期二

《娛場》:【娛場】歐鎧淳Be water my love __,歐鎧淳,

歐鎧淳同水嘅關係千絲萬縷。「一年前,我真係唔想再游水,唔係我唔得,係唔想囉…」阿淳說。歐鎧淳(Stephanie),現役香港游泳運動員,多項香港游泳紀 ...


歐鎧淳同水嘅關係千絲萬縷。


「一年前,我真係唔想再游水,唔係我唔得,係唔想囉…」阿淳說。

歐鎧淳 (Stephanie),現役香港游泳運動員,多項香港游泳紀錄保持者,曾代表香港出戰3屆奧運,現正為2020年東京奧運積極備戰,大家認識阿淳,當然離不開水,對於水,她會形容是一種戀人的關係,但在一年前,阿淳突然想和這個愛人分開:「唔知點解突然間唔想游水,唔想練水,唔係我唔得,係唔想囉,但我知道呢個都係一時間情緒上嘅問題,我清楚我有一百個理由要繼續,下年東京奧運,係其中一個…」

「美人魚」是歐鎧淳其中一個稱號,但The Little Mermaid並不是阿淳的最愛:「其實我鍾意灰姑娘個故事多啲!人越大,對愛情嘅憧憬越來越細,我會想行好自己嘅路先,唔會好似小魚仙咁,全世界只有我哋兩個就得,我相信我嘅另一半都會係咁諗…」想知為什麼阿淳會對Cinderella情有獨鍾,或者更多關於她的愛情觀,立即收睇【娛場】

場地:藝穗會




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!