網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月25日 星期四

吳偉豪:冇讀過大學 「朱凌凌」吳偉豪望重拾書包 __,吳偉豪,

Ricco今年21歲!年僅21歲的無綫小鮮肉吳偉豪(Ricco),憑處境劇《愛.回家之開心速遞》「朱凌凌」一角成功入屋。早前他全家總動員飛往澳洲出席二 ...


Ricco今年21歲!


年僅21歲的無綫小鮮肉吳偉豪(Ricco),憑處境劇《愛.回家之開心速遞》「朱凌凌」一角成功入屋。早前他全家總動員飛往澳洲出席二哥的畢業典禮,逗留近一星期。見證兄弟重要時刻,讓沒有讀過大學的Ricco有重返校園的念頭:「依家工作模式好穩定,有諗過下年邊讀書邊拍戲,可能會讀關於體育嘅課程,但我唔會因為當時去咗考藝員訓練班、冇讀大學而覺得遺憾,喺TVB做演員好幸福!」

Ricco更被當地華人認出,惟對方竟然問其螢幕好拍檔「金城安」周嘉洛,他笑說:「好開心好多人有睇《愛.回家》,佢哋認得我話想同我影相,不過最好笑係好多人都問我安仔,大家入戲太深喇!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!