網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月15日 星期一

胡定欣:胡定欣否認未續約冇劇拍:只係想做好啲 __,胡定欣,

胡定欣未有拍新劇。藝人胡定欣出席新劇《包青天再起風雲》宣傳活動,她稱十分期待新劇,因為自己已相隔一年沒有劇集播出:「我一直都擔心自己今年冇劇出街。同其 ...


胡定欣未有拍新劇。


藝人胡定欣出席新劇《包青天再起風雲》宣傳活動,她稱十分期待新劇,因為自己已相隔一年沒有劇集播出:「我一直都擔心自己今年冇劇出街。同其他同事講起先發現,我近兩三年嘅劇都係暑假播出,而且成績同收視都好好,希望今次都係。」有指定欣因不續約無綫而冇劇拍?她坦言《包青天再起風雲》的確是她現時最後一套劇:「之前有套劇原定六、七月開,但最近收到通知係取消咗,而呢一刻係未收到消息有乜劇會拍,不過拍唔拍唔關我嘅合約事,因為劇本上想做好啲同埋有啲嘢要處理,或者將來會拍。(你幾時約滿?)仲有段時間。」

有傳無綫有意邀她與舊愛馬國明合作新劇,她表示對方所拍的劇集沒有她的份兒,自己也希望能跟馬國明合作,至於網民想兩人復合?她說:「大家講笑,因為佢有劇出,所以多咗唔同話題,佢套劇有好成績,我都戥佢開心,我都有睇。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!