掃呢頁CODE去手機

2019年7月24日 星期三

莊端兒唔敢入元朗 __,莊端兒,

莊端兒對於元朗事件感到非常擔心。
鄧月平和莊端兒昨日以校服look現身九龍灣,拍攝ViuTV節目《晚吹:女學生.吹水班》。鄧月平指讀中學時,因要照顧患上產前產後抑鬱症的媽媽,所以18歲 ...


鄧月平和莊端兒昨日以校服look現身九龍灣,拍攝ViuTV節目《晚吹:女學生.吹水班》。鄧月平指讀中學時,因要照顧患上產前產後抑鬱症的媽媽,所以18歲後才拍拖。莊端兒則表示中二拍拖,大讚當時的男友靚仔又高大:「佢會買埋早餐等我一齊返學,𠵱家諗番都覺得好甜。」

相關新聞:何嘉麗籲抵制《經濟》



鄧月平中學因要照顧媽媽,到18歲才拍拖。 鄧月平中學因要照顧媽媽,到18歲才拍拖。

對於元朗有白衣人追打市民,莊端兒說:「好擔心,點解會發生呢啲事。」提到警署落閘,莊端兒續說:「我咁大個女都未見過,唔知『山竹』嗰次有冇落(閘),講番人話,如果因為天氣、開工危險而落閘,我覺得正常。我見到好多見義勇為嘅市民衝出去,唔好理邊一方,但點解要打人呢?真心,唔敢入元朗!」

採訪:黃曉妍

攝影:葉君海




鍾意就快D Share啦!