掃呢頁CODE去手機

2019年7月26日 星期五

【爆相爆片】韓馬利孖老公杜燕歌坐東鐵 鶼鰈情深羨煞旁人 __,爆相爆片,

(讀者提供圖片)
65歲韓馬利(Mary)為觀眾所熟悉,但對於其結婚30年的老公杜燕歌則可能較為陌生。杜燕歌入行接近40年,曾唱歌演戲,但最出名卻是配音工作。二人在澳洲 ...


65歲韓馬利(Mary)為觀眾所熟悉,但對於其結婚30年的老公杜燕歌則可能較為陌生。杜燕歌入行接近40年,曾唱歌演戲,但最出名卻是配音工作。二人在澳洲的「藝人之家」認識,89年在澳洲結婚,結婚多年,恩愛如昔。



生活簡樸的二人,平日會坐火車地鐵代步,《蘋果》讀者林小姐透過「爆相爆片」表示,日前坐東鐵時巧遇他們夫婦二人,林小姐說:「嗰日12點半,坐東鐵去尖東站,係九龍塘站上車時,見到韓馬利同老公杜燕歌喺車廂座位上,嗰陣佢哋着住夏日行山裝,分別戴住草帽同黑超,好輕鬆自在,而且亦冇左閃右避,唔怕俾人認出。」



讀者更細心地發現杜燕歌的背囊上,掛上了抹汗用的毛巾:「佢手上拎住一支唔知係行山棍定柺仗。見到佢哋有傾偈,詳細就聽唔清楚,但語氣就係閒話家常咁,好老夫老妻。韓馬利有時會除低黑超,又拎吓杜燕歌手上支棍玩,好開心好輕鬆。」



Mary和杜燕歌在尖東站下車後,再步往同一個月台乘搭西鐵綫往屯門方向。在月台候車時,兩人都有傾有講,還看見杜燕歌細心地幫韓馬利整理草帽和黑超。林小姐續說:「佢哋喺尖東站落車,出閘之後,行得好快,可以話係健步如飛,全程冇拖,都係各有各行,喺人群中快速穿插,都見唔到杜燕歌有行動不便。」



------------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9



-------------------------------

錶迷必讀!

89頁腕時計電子書 66款嚴選年度新錶

https://hk.adai.ly/e/v7jEA0MC1X



(讀者提供圖片) 韓馬利和老公杜燕歌一身 行山裝坐火車(讀者提供圖片) 韓馬利和老公杜燕歌一身 行山裝坐火車(讀者提供圖片)
各有各行,但行得好快。(讀者提供圖片)

各有各行,但行得好快。(讀者提供圖片)

鍾意就快D Share啦!