掃呢頁CODE去手機

2019年7月8日 星期一

馬國明:同馬國明欠啲咩?唐詩詠:係錢呀! __,唐詩詠,馬國明,

講笑啫!藝人馬國明、唐詩詠及黃翠如為綜藝節目《Do姐有問題》擔任嘉賓,提到觀眾期望馬國明及詩詠成為真實情侶,問翠如是否願意做兩人的媒人?身為詩詠好姊妹 ...


講笑啫!


藝人馬國明、唐詩詠及黃翠如為綜藝節目《Do姐有問題》擔任嘉賓,提到觀眾期望馬國明及詩詠成為真實情侶,問翠如是否願意做兩人的媒人?身為詩詠好姊妹的翠如笑言:「佢哋兩個好襯,我知道佢哋欠啲乜,係欠一個約會,一陣收工我會約佢哋食飯,佢哋都可以一起去聽蕭正楠同曹永廉嘅演唱會,佢哋會喺台上面祝福你哋兩個。總之佢開心我就開心。」之後詩詠笑指知道她跟馬國明欠甚麼:「我哋係欠錢,大家可以搵我哋情侶檔登台同拍家庭用品、情侶用品嘅廣告。」

最近馬國明與詩詠最近頻頻情侶檔示人,馬國明笑言今晚的拍檔其實是黃智雯:「原本我對呢個遊戲冇信心,但見到對手係翠如就放心喇,翠如咁大膽同Do姐(鄭裕玲)撞衫,佢一定會整死你。」其後翠如又爆料指馬國明與詩詠都有意旅行,她建議二人同行,詩詠坦言:「我哋搞緊一個鐵馬(《鐵馬尋橋》)家族旅行!(大家都一雙一對,你哋湊一對同房?)馬國明好有錢,可以負擔兩間房!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!