掃呢頁CODE去手機

2019年7月2日 星期二

范冰冰:分手三日已不捨!范冰冰李晨約埋歎泰國菜 __,李晨,范冰冰,

范冰冰同李晨再見亦是朋友。內地女星范冰冰同李晨喺上個月27日驚爆分手,以「我們不再是我們,我們依然是我們」為4年情畫上句號。唔少睇好佢哋可以白頭到老嘅 ...


范冰冰同李晨再見亦是朋友。


內地女星范冰冰同李晨喺上個月27日驚爆分手,以「我們不再是我們,我們依然是我們」為4年情畫上句號。唔少睇好佢哋可以白頭到老嘅粉絲都覺得難以接受,而外間亦有唔少傳聞,例如話佢哋只係「假分手」轉玩地下情。有內地媒體就影到冰冰同李晨喺宣布分手三日後,約埋一齊食泰國菜,食完飯之後二人低調地離開餐廳,仲喺車前面依依不捨咁揮手講再見。有網友大讚佢哋瀟灑,完美示範分手後都仲做到朋友,亦有未接受到「分訊」嘅粉絲認為佢哋有復合嘅機會,無論點都好,祝冰冰同李晨搵到幸福!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!