網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月13日 星期六

岑麗香:老公批准「復出」!岑麗香見阿仔打噴嚏都驚 __,岑麗香,

岑麗香話囝囝出世之後,佢好多嘢都好易驚。藝人岑麗香出席慈善活動,產後4個月的她已回復昔日身段,透露早前首次帶囝囝返加拿大探望公公和90歲的太婆,並於當 ...


岑麗香話囝囝出世之後,佢好多嘢都好易驚。


藝人岑麗香出席慈善活動,產後4個月的她已回復昔日身段,透露早前首次帶囝囝返加拿大探望公公和90歲的太婆,並於當地逗留兩個星期,大讚囝囝搭飛機時非常乖巧,空姐及其他乘客也笑指不覺得有嬰兒在機艙,問到上機前可有準備?她說:「都驚氣壓問題,有朋友畀貼士話遇到氣壓時就餵奶,等BB冇咁辛苦,不過佢又瞓又玩,好乖。」更指太婆見到囝囝很開心,還送上祝福利是。

香香坦言現時囝囝年紀尚小,欲放多點時間陪伴,但老公也批准她「復出」工作。問到可捨得離開囝囝去開工?她笑說:「好難,我鍾意做嘢,今朝臨出門口佢起身,想同佢玩一陣,但老公就叫我出去,否則會遲到。」還在餵哺人奶的她,表示會睇情況才暫停,問到何時開始為第二胎努力?香香笑說:「未敢諗住,我係新手媽媽,等我再叻啲先諗,其實囝囝出世後好多嘢容易驚,好似佢第一次打噴嚏都驚佢係咪凍,要時間睇書學,我都有請教李亞男、陳敏之、宋熙年呢啲媽媽級,記得敏之拍《溏心風暴3》時邊揼奶邊開工,當時未明嗰種偉大同叻,所以我都可以努力嘗試吓!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!