掃呢頁CODE去手機

2019年7月19日 星期五

丁子朗:王浩信幫手打頭陣 丁子朗美國登台壓力大 __,丁子朗,王浩信,

丁子朗處男下海!藝人丁子朗早前處男下海到美國登台,由於僅逗留一日半,沒有時間四出遊覽。他坦言起初擔心未被當地觀眾認識,幸好大家都很熱情,令他放下心頭大 ...


丁子朗處男下海!


藝人丁子朗早前處男下海到美國登台,由於僅逗留一日半,沒有時間四出遊覽。他坦言起初擔心未被當地觀眾認識,幸好大家都很熱情,令他放下心頭大石:「最重要係有個好師兄王浩信帶住我,之前拍劇合作過,我好安心。佢幫我開咗個好好嘅頭,因為佢打頭陣唱先,幫我暖場,真係好多謝佢!」更指綵排時老闆在場,令他大感壓力:「首歌我又唔熟,平時唱開MMO,今次唱Live Band,真係好緊張,好在大家安慰同支持我,最後演出好Enjoy!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!