掃呢頁CODE去手機

2019年7月16日 星期二

佩服日本精神 __,

阿蘇在ViuTV節目中竟穿起和服。
蘇施黃為ViuTV主持節目《厲害了!蘇哥兒》,到鹿兒島探討當地人的文化,阿蘇說:「我會諗點解日本成日冧咗都能夠企番起身?點解會咁犀利?所以節目個名叫『 ...


蘇施黃為ViuTV主持節目《厲害了!蘇哥兒》,到鹿兒島探討當地人的文化,阿蘇說:「我會諗點解日本成日冧咗都能夠企番起身?點解會咁犀利?所以節目個名叫『Sugoi』,我去拍佢哋嘅成長、文化,所以去邊度都冇所謂。」

阿蘇走訪日本的學校後,令她讚嘆:「佢哋由託兒到中學,返學時間彈性冇壓力,好人性化,係幫輕啲家長,唔似香港嘅學校,係畀壓力家長同小朋友。」阿蘇與操流利廣東話的日本人和泉素行同行,保持一貫聲大夾惡作風,她笑說:「佢好大方嘅,鬧完佢之後仲係好客氣,佢寫中文又寫到,普通話都好,我覺得佢係一個好叻嘅人。」

相關新聞:【惹火主持】曾被盜名做招牌




鍾意就快D Share啦!