掃呢頁CODE去手機

2019年7月29日 星期一

鄧以婷:攬實特別瞓得好 鄧以婷爆阮嘉敏私密用途 __,鄧以婷,阮嘉敏,

呢個旅程令到佢哋變咗好姊妹!無綫藝人鄧以婷(Irina)最近與阮嘉敏(Mandy)到日本拍攝旅遊節目《3日2夜》,兩人在節目中瘋狂爆爛Gag,又互相整 ...


呢個旅程令到佢哋變咗好姊妹!


無綫藝人鄧以婷(Irina)最近與阮嘉敏(Mandy)到日本拍攝旅遊節目《3日2夜》,兩人在節目中瘋狂爆爛Gag,又互相整蠱及取笑,玩得相當融洽,Irina直言今次拍攝令她與Mandy變得熟落,更發現原來很夾:「我哋講講吓,原來大家係聽一樣嘅歌同睇同一啲電影長大,會接到對方講嘅嘢,好得意!佢又好玩得,好難忘有一程船要瞓地下,本身瞓得唔好,我就攬住佢瞓,我覺得佢好好攬!」

兩女以泳衣出鏡,吸引大批網友留言表示睇到流口水,Irina表示每次都很緊張,事前會做更多運動:「但就冇咩節食,我係唔可以唔食嘢嘅人,嗰朝我都有食早餐,反而Mandy忍到口唔食嘢。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!