掃呢頁CODE去手機

2019年7月18日 星期四

【學佛頓悟】甄志強回望當年轟轟烈烈戀趙金卿 現單身隨緣覓細水長流伴侶 __,甄志強,趙金卿,

 攝影:沈健程
48歲曾演展昭的亞視前小生甄志強(小強),當年出道時條件不錯,因為情關令演藝事業卻步,小強98年爆出戀上年長23年的名媛趙金卿,兩人拍拖去ball,由 ...


48歲曾演展昭的亞視前小生甄志強(小強),當年出道時條件不錯,因為情關令演藝事業卻步,小強98年爆出戀上年長23年的名媛趙金卿,兩人拍拖去ball,由於女尊男卑,他被形容為「二打六」,這段姊弟戀轟動一時,不過,二人關係只維持兩年多,最終分手收場。小強星途平平,他選擇淡出幕前,北上深圳開茶餐廳,也試過到上海做生意,及至16年再返香港發展,信佛的小強參加了不少慈善活動,他去年還創立「香港藝苗會」,以培訓各類演藝文化藝術及體育運動的年輕人。

小強今年初製作了音樂劇《難兄難弟》,反應熱烈,該劇未及半年就再重演,他日前接受《蘋果》專訪時說:「想盡能力供給下一代同弱勢社群正能量。」他認為賺錢不是最重要,即使蝕錢倒貼都沒問題。生得高頭大馬的小強是運動好手,除了近年做高爾夫球教練外,他自幼曾學跆拳道,更是黑帶高手,根據資料顯示,他於89年更是香港跆拳道代表隊(中量級別)首席成員,同年底代表香港參加於韓國首都舉行的「第九屆世界跆拳道錦標賽」,最終16強止步。



小強自從95年接拍亞視拍劇《包青天》一場凌空打後空翻動作,不慎失重心跌落在地上,左手掌壓在地上時,無情力致令左手手掌的軟骨折斷,小強傷手後開始疏於練習跆拳,及至訪問當天,他興之所至,穿上跆拳服現身道場,這個熟悉的環境,讓小強勾起不少回憶,他跟師兄弟們切磋拳術時說:「記得當年15、16歲開始學,因為學時唔係細個,筋冇咁鬆,學起嚟都難,而家少練更事倍功半,以前一星期學三日,放學就去練。跆拳道好講禮貌,細細個成日鞠躬,尊重長輩,對我日後做人好有幫助。」



小強當年選擇了演藝事業,放棄在跆拳道上繼續前行,「今日諗番都冇後悔,每個人喺唔同階段會接觸唔同嘢,每個人都會有唔同人生經歷。我入行都可以見到好多大明星,當年正職仲做酒店,有機會先入行,想轉另一個工作試吓,從冇諗要上位同發圍。最多謝亞視畀咗好多機會我,作為新人畀我揣摩角色,蕭笙、楊紹鴻同蕭建鏗等監製導演都係我嘅伯樂,佢哋敬業樂業,冇分大細彼此,大家圍埋只求將啲戲做好,好似一個大家庭。」小強離開亞視,也曾入過無綫,離開時就淡出娛圈搞飲食生意,先後在元朗和深圳開過茶餐廳,後來都結業。小強自問是良心老闆,在內地搞食肆,因為選用都是優質食材,所以賺取利潤較低:「香港人對食有要求,擺唔到入自己口,我唔會畀人食,好多國內餐廳用廉價油同食材,我做唔出,兜兜轉轉做咗6、7年,成本同收入兼顧唔到,我就決定賺少少離場。」



小強索性再把基地搬回香港,他說:「最初返嚟香港時,我停咗一排,我係佛教徒,我做好多探訪,行返出嚟,對呢個城巿感覺有少少唔同,見到香港樓價好高,陌生唔係大因素,覺得呢度現實咗。」小強經過人生起跌,更珍惜現在擁有的一切,他希望用自己的能力回饋社會:「只係能力範圍,心態轉變,唔係話搵好多錢,夠生活囉,冇話最風光,個個人嘅人生都有高潮低潮,我最高潮係喺亞洲電視,唔係話得到咩知名度,係畀到我人生嘅感覺,我喺亞視大家庭,演戲過程學習到好多嘢,學習到溝通。而學跆拳要體力,有血有汗。當年拍《包青天》一個後空翻,左手受傷要做手術,直到而家手入面都鑲咗粒螺絲,呢一切一切都畀我好多人生回憶。亞視工作係最燦爛嘅日子,而家未係收成,但可以回饋社會,有時賺錢係左手嚟右手去,中間搵個飯盒食。」小強還打比喻,「可以話我以前好鍾意食海鮮,搵10蚊使7、8蚊,食得多海鮮,有一日去食白粥、油炸鬼仲開心。」小強享受知足常樂和平淡是福,他說:「經過高山低谷,可能而家睇化咗,學佛會明白放下,以前真係唔明,原來人係咁,到咗某個階段『叮』一聲,以前我會好火爆,而家會一笑置之,發覺行到咁,靜一靜,諗一諗,乜嘢都可以拋諸腦後,如果一嬲,再嬲10年,就會10年唔開心,如果唔嬲,嗰10年可以好開心生活。」



小強現在對世事都看化了,也不介意被人重提跟舊愛趙金卿的戀情,這段戀情已分手19年,趙金卿現年都70歲,一早已成過去,小強說:「我都十幾廿年冇見佢(趙小姐),希望佢身體健康,我都幾十歲,唔介意講番,我哋曾經係發展過一段唔知點解嘅愛情,過咗某段時間就無疾而終,喺我年輕時係想有段轟轟烈烈嘅愛情,過咗轟烈,而家希望將來可以搵到一段刻骨銘心嘅愛情。」小強所言似乎甚為期待,到底出現了嗎?他答:「唔知出現咗未?如果有,即管嘗試吓,以前細個希望愛情好浪漫,而家希望可以天長地久,希望可以搵到一個同我細水長流嘅伴侶,相愛好容易,相處好困難,我而家係single,當然希望搵到個更加筍嘅筍盤,我擇偶係冇乜嘢條件,隨緣喇,我冇刻意去搵,年輕有期盼,而家只想可以搵一個真正共處嘅另一半,對方唔使靚女。」



採訪:比華利

攝影:沈健程

攝錄:廖達燊



-----------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9



-------------------------------

錶迷必讀!

89頁腕時計電子書 66款嚴選年度新錶

https://hk.adai.ly/e/v7jEA0MC1X



攝影:沈健程 小強是跆拳道高手,有姿勢有實際。 小強是跆拳道高手,有姿勢有實際。
小強出拳時力度十足。

小強出拳時力度十足。
與師弟們一齊練拳。

與師弟們一齊練拳。
小強起腳,狠狠地踢過去。

小強起腳,狠狠地踢過去。
拉筋熱身。

拉筋熱身。
小強至今仍然好身手。

小強至今仍然好身手。
小強於89年代表香港參加韓國舉行的「第九屆世界跆拳道錦標賽」,最終16強止步。(被訪者提供照片)

小強於89年代表香港參加韓國舉行的「第九屆世界跆拳道錦標賽」,最終16強止步。(被訪者提供照片)
小強是跆拳道黑帶 。(被訪者提供照片)

小強是跆拳道黑帶 。(被訪者提供照片)
小強當年做出凌空踢腿,動作敏捷。 (被訪者提供照片)

小強當年做出凌空踢腿,動作敏捷。 (被訪者提供照片)
小強近年都有參與跆拳活動 。(被訪者提供照片)

小強近年都有參與跆拳活動 。(被訪者提供照片)
小強98年爆出戀上年長23年的名媛趙金卿,兩人拍拖去ball。(資料圖片)

小強98年爆出戀上年長23年的名媛趙金卿,兩人拍拖去ball。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!