掃呢頁CODE去手機

2019年7月24日 星期三

鍾舒祺:鍾舒祺影婚紗相 鍾舒漫為細妹捐裙底 __,鍾舒漫,鍾舒祺,

感情好好!歌手鍾舒祺(Sukie)今年情人節跟樂隊Ever結他手李恒韜簽字註冊結婚,一對新人將在今年十月補擺喜宴,日前他們在影樓拍攝婚紗照。雖然已做人 ...


感情好好!


歌手鍾舒祺(Sukie)今年情人節跟樂隊Ever結他手李恒韜簽字註冊結婚,一對新人將在今年十月補擺喜宴,日前他們在影樓拍攝婚紗照。雖然已做人妻,但Sukie仍自覺好年輕,也未習慣叫老公老婆,她笑說:「不過結婚就慣,因為我哋一齊好耐,但結婚咗婚心境唔同咗,佢依家會聽吓我講嘢,唔會覺得我煩。」恒韜則笑言一開始已走入墳墓,做了人夫是否多了份責任感?他笑說:「一開始我已經好有責任心。」

屋企人乜都催

問到家人可有催他們生B?恒韜笑說:「屋企人就咩都催嘅,但我哋冇特別計劃,順其自然,(計劃生幾多個?)生到十個咪十個。」Sukie在旁哈哈大笑。Sukie今次邀得攝影師Leung Mo為她操刀拍攝,她覺得三生有幸。

鍾舒漫(Sherman)獲邀參與拍攝,她爆料笑說:「佢話想我入鏡,但只要我半塊面,加埋我妹夫嘅姐姐,原來為滿足佢哋影婚紗主題,就係兩個被遺棄嘅家姐。」因為恒韜的胞姊是化妝師,負責為他們化妝,而一向玩得的Sherman還捐入婚紗裙底,非常爆笑。被妹妹爬頭結婚,

擇偶寧缺勿濫

Sherman可有心急?她說:「我都明白大家次次都問,有少少心急,我都希望快囉,唔好咁耐。」她坦言身邊有追求者,但寧缺勿濫:「唔好為咗急,有少少啱feel就試吓,咁樣好傷身,最緊要相處過程當中睇吓大家夾唔夾到。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!