掃呢頁CODE去手機

2019年7月18日 星期四

商天娥:拍劇睇緣分 商天娥回娘家開金口 __,商天娥,

佢話拍劇要睇緣分啵。藝人商天娥到將軍澳出席《流行經典50年》記者會,她直言希望節目做多幾十年,成為繼《歡樂今宵》後的經典,問到在這節目的回憶,她說:「 ...


佢話拍劇要睇緣分啵。


藝人商天娥到將軍澳出席《流行經典50年》記者會,她直言希望節目做多幾十年,成為繼《歡樂今宵》後的經典,問到在這節目的回憶,她說:「唱啲經典劇集歌會勾起以前拍攝嘅花絮片段,雖然我離開咗TVB,但今日見番好多舊朋友,個嘴未停過!」

她表示最近忙於綵排舞台劇,但一聽到是由胡楓接任做主持,也立即前來支持:「我舞台劇過幾日就入台,都有啲歌好難唱,有首歌同陳奐仁合唱,本身係男聲對唱,佢話有啲咩就等佢幫手。(會唔會拍番劇?)依家每一、兩年都會演舞台劇,過咗癮,拍劇就睇緣分,都可以嘅,但因為陽光同熱,我好大汗,妝都溶晒,外景好辛苦。」她又指最近排練舞台劇需要很大能量,胡楓也指她身形清減了。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!