掃呢頁CODE去手機

2019年7月11日 星期四

邱芷微 (前名:邱美薇):《愛回家》邱芷微衰衰格格 入屋要夠八 __,愛回家,愛.回家,邱美薇,

邱芷微憑處境劇《愛·回家之開心速遞》「賈名媛」成功入屋。藝人邱芷微(Chelffy)出道十年,由模特兒轉型為演員,近年終憑處境劇《愛·回家之開心速遞》 ...


邱芷微憑處境劇《愛·回家之開心速遞》「賈名媛」成功入屋。


藝人邱芷微(Chelffy)出道十年,由模特兒轉型為演員,近年終憑處境劇《愛·回家之開心速遞》「賈名媛」成功入屋。Chelffy直言全憑此角令工作機會不絕,不足三個月已賺了六位數:「依家多咗唱歌騷同司儀活動,多咗人識我,出街時佢哋都會叫我角色名,非常開心。加上因為高咗知名度,自己嘅健康產品生意,亦有更多人捧場,收入比以前好。」

密密做等機會

雖然角色衰格,但Chelffy絕不介意,自爆已將角色融為一體:「之前拍廣告做過啲八婆仔角色,已經慣咗,反而做啲正經角色冇得畀我爆,會唔習慣,同埋《愛》係合家歡時間播,所以我角色愈衰,觀眾睇得愈開心。」劇中Chelffy但求不勞而獲,惟現實中她深明「一耕耘、一分收穫」,在不同崗位亦全力以赴,絕對是積極上進之人:「喺呢行我覺得唔好介意接咩角色,即使我做過好多冇名嘅角色,但我認為最緊要係有機會,如果樣樣都介意,咁做咩工作都好難,所以肯做係非常重要。」

曾轉行做廣告公關

Chelffy曾一度轉行嘗試不同工作,不過兜轉三年後,仍選擇重回幕前:「完咗舊公司約後,有一段時間冇咩Job,自己就試吓轉行,做過公關、廣告和化妝師,嘗試慢慢學,即使開OT都冇有怕,收入好穩定。不過突然又有拍攝機會,嗰時邊返正職邊做,每日只瞓得幾個鐘,之後覺得兩邊難兼顧,就想趁年輕再喺演藝圈闖,自己冇後悔過呢個決定。」

--------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!