網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月18日 星期四

蕭亞軒:神志不清拍片 蕭亞軒精神狀況令人擔憂 __,蕭亞軒,

真係令人好擔心!台灣歌手蕭亞軒(Elva)自去年三月因身體出現問題,一直休假至今,年半冇見佢,當中就有傳出佢身患重病,又曾被拍得拖細16歲小鮮肉返香閨 ...


真係令人好擔心!


台灣歌手蕭亞軒(Elva)自去年三月因身體出現問題,一直休假至今,年半冇見佢,當中就有傳出佢身患重病,又曾被拍得拖細16歲小鮮肉返香閨,但係佢依然堅持神隱,最多都係更新社交網當見人。不過今朝近清晨6點,佢忽然上載咗一條自拍片,片中佢明顯神志不清,情況令人擔憂!

Elva在片中神情恍惚,明顯一頭亂髮,時而閉眼時而沉默,又多次摸面傻笑,喺1分鐘嘅自拍片中更兩次喺鏡頭前秒睡,更疑似飲醉講嘢語無倫次,當中佢就透露自己人在北京,又表示:「我好想我的小孩!我不知道要講甚麼,我會讓我自己慢慢的看到開心的自己跟你們想要看到我,和我想看到的自己。」當佢講到5點幾係平時睡覺時間後,影片結束。而片段附文就寫道:「半夜我好想我的毛小孩,可是我肚子餓了,吃完我就會睡了掰。」唔少網友睇完都大呼心噏同擔心,紛紛表示呢個唔係大家認識嘅蕭亞軒。

之後Elva公司在微博上對此回應稱:「會發生這樣的情况是因為蕭亞軒的狗狗(毛小孩)生病,她很着急也很擔心,半夢半醒狀態,露出的這個視頻。抱歉讓大家擔心了。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!