掃呢頁CODE去手機

2019年7月5日 星期五

被韋家輝睇中拍《義不容情》 __,張家輝,韋家輝,

演員何嘉麗憶述當年遭家人遺棄,令她一度不懂得如何與別人相處。
演員何嘉麗憶述當年遭家人遺棄,令她一度不懂得如何與別人相處。演員何嘉麗1989年參演黃日華和溫兆倫等主演的無綫劇《義不容情》,去年底深宵重播再掀熱潮, ...


演員何嘉麗1989年參演黃日華和溫兆倫等主演的無綫劇《義不容情》,去年底深宵重播再掀熱潮,她演蘇杏璇收養的三女陳少玲,來自破碎家庭,原來現實中她也是被遺棄的子女。「其實我爸爸媽媽係同居,佢哋時常嘈交,一係唔傾偈,一傾就大打出手,我妹妹讀中三就俾爸爸趕出門口,媽媽帶住細佬喺我讀中四時搬咗出去住,惟獨唔帶我走,係因為我個樣似爸爸,所以見到我就唔鍾意。我爸爸性格比較暴躁,都唔同我傾偈,到我讀完書,佢話責任完咗,感覺上我都好似被遺棄。」

何嘉麗憶述當日是第五個試鏡,向監製韋家輝講完自己的故事後,韋家輝揀了她。《義不容情》個個好戲,一班演員合作得十分開心,除了何嘉麗。「個個演員都好好,惟獨我因為屋企唔開心,所以我好少同佢哋一齊食飯,其實我唔知點同佢哋傾偈,佢哋太好人,我未試過喺咁好人嘅家庭裏邊。」

相關新聞:【蘋聞重溫】兩個黎明紅遍東南亞



演員何嘉麗1989年參演由黃日華等主演的無綫劇《義不容情》。劇照 演員何嘉麗1989年參演由黃日華等主演的無綫劇《義不容情》。劇照

越忙越感孤單

何嘉麗1989年返藝人之家,指宗教令她改變。「其實嗰時公司畀好多機會我,訓練班同學都好羨慕,但我係唔開心,好孤單,忙到有時病喺屋企係冇人理。」何嘉麗忍不住落淚:「喺嗰個階段,我係迷失嘅……」何嘉麗說妹妹被父親趕走後到了澳門工作,多年後忽然回家與她生活。「我妹妹返嚟時已經變咗鍾意食煙、講粗口,晚晚打麻雀,我直頭唔識點去愛佢,當我同妹妹鬧交要趕佢走,我開始反思我自己,所以我同妹妹道歉。」某年母親節,何嘉麗更主動送花和卡給媽媽,甚至攬住媽媽說:「媽媽,我真係好愛你。」就這樣,一家人關係逐漸和好。




鍾意就快D Share啦!