網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月27日 星期六

張致恒:大話精兼玩女?舊愛「結盟」唱衰張致恒 __,張致恒,

今次真係…「復仇者聯盟」…藝人張致恒(Steven)最近是非纏身,宣布未婚做爸爸喜事,結果引爆連串荒淫糗事,五年內被爆一腳搭幾船,被封「新一代世紀賤男 ...


今次真係…「復仇者聯盟」…


藝人張致恒(Steven)最近是非纏身,宣布未婚做爸爸喜事,結果引爆連串荒淫糗事,五年內被爆一腳搭幾船,被封「新一代世紀賤男」!點知今日Steven三位圈外舊愛就「結盟」數臭佢,指控佢講大話、同一張相溝唔同女性、借錢唔還等,當中「小四」Moon更大爆另一舊愛、舞台劇演員梁皓恩(April)有很嚴重的抑鬱,令Steven的桃色風波更多是非。

「小四」Moon詳述「受傷害」經過

除咗「小四」Moon,另外仲有S小姐及C小姐,佢哋分別喺今年3、4月等時間同時與Steven拍拖,當中來自東莞、28歲的Moon自爆與Steven拍拖時,對方表示自己已同April分手,加上又成日帶佢出嚟見朋友及經理人等,令Moon一直以為自己係大婆。可惜6月時佢喺社交網發現有C小姐,Steven就呃佢對方有男朋友,叫佢唔好多心。去到7月,佢就發現Steven未婚妻、粉絲雯雯嘅存在,Steven解釋指佢同雯雯一年前開始,同佢曾經玩玩吓,點知對方唔小心懷孕兼堅持生B,Steven自己每日都被雯雯威脅要長伴身旁,講到係受害者咁,當時深愛Steven嘅Moon亦曾私信雯雯。

直到Steven在25日公布「喜訊」前席,Steven續向Moon表示公司要佢同Moon分開,然後佢要對雯雯負責任,不過佢自己唔可能會同雯雯結婚云云,轉個頭Steven就宣布訂婚及已做爸爸,Moon就即刻搵C小姐,坦白其實二人未分手等,亦曾聯絡April,因得知對方有嚴重抑鬱,怕對方會做傻事。

S小姐現身

另外,在航空公司工作、現年33歲的S小姐,就表示自己同Steven識咗18年,二人曾發展puppy love,之後佢到外國讀書,直至上年BOYZ開演唱會,二人先重遇。S小姐又指二人平均每周見面一次,今年4月Steven去橫店拍戲時佢都有同行,並逗留咗4天,當時Steven就向S小姐稱已同女朋友分手,去到桃色事件曝光,Steven同樣向佢解釋稱公司要求佢公開訂婚及生B的消息。而二人亦曾有金錢瓜葛。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!