網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月3日 星期三

祥嫂(洪金梅):祥嫂最後遺願 葬祥哥愛巢荔枝樹下 __,洪金梅,祥嫂,

祥嫂曾向黃夏蕙(右下圖左)透露死後願葬在永祥苑的荔枝樹下。「慈善伶王」鄧永祥太太洪金梅(祥嫂)昨日因肺癌逝世,享年73歲。祥嫂生前好友黃夏蕙現時身在美 ...


祥嫂曾向黃夏蕙(右下圖左)透露死後願葬在永祥苑的荔枝樹下。


「慈善伶王」鄧永祥太太洪金梅(祥嫂)昨日因肺癌逝世,享年73歲。祥嫂生前好友黃夏蕙現時身在美國,受訪時表示對痛失摯友感到非常傷心,並指祥嫂在去年十月曾向她透露遺願:「佢話永祥苑入面有棵荔枝樹,如果有日佢走咗,希望葬喺呢棵荔枝樹下面。佢一早搵咗呢個位,好鍾意呢個位,就算死咗都可以一直住喺永祥苑同祥哥一齊。」她表示當時還叫對方別亂說話:「祥嫂話總之佢就有咁嘅心願,如果有日佢唔喺度,就叫我幫佢講出嚟,祥嫂仲話『永祥苑係我永遠嘅歸宿,係係同祥哥一齊嘅地方,我唔係講笑㗎!』」黃夏蕙直言希望祥嫂的子女能達成母親的遺願,讓她安葬在荔枝樹下。

黃夏蕙又指當時與祥嫂傾談時,曾勸對方搬離「永祥苑」:「因為嗰度附近有電纜,會影響佢身體,我勸佢不如搬去酒店住,但佢拒絕,佢好愛祥哥,話要同佢一齊。」由於永祥苑內有很多祥哥的遺物,也有夫婦二人的物品和畫像,祥嫂十分喜歡該處,並曾花千萬裝修住所及種了不少果樹,更曾打算將「永祥苑」建成祥哥展覽館或紀念館,讓戲迷緬懷祥哥生前的輝煌事迹或拜祭偶像。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!