網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月19日 星期五

朱庭萱:黃宗澤撐舊愛寫序 朱庭萱寸:你識中文? __,黃宗澤,

Bonnie讚黃宗澤中文水平高。藝人朱庭萱(Bonnie)一向都是煮嘢食高手,早前,她推出了一本烹飪書,更請來一班老友林峯、黃宗澤、李家鼎、張栢芝、陳 ...


Bonnie讚黃宗澤中文水平高。


藝人朱庭萱(Bonnie)一向都是煮嘢食高手,早前,她推出了一本烹飪書,更請來一班老友林峯、黃宗澤、李家鼎、張栢芝、陳凱琳等寫序,談到這班好朋友,Bonnie直言非常感激他們幫手,當中,黃宗澤令她最感到驚喜,她謂:「我同佢好細嘅時候已經認識,仲曾經拍過拖,都認識佢屋企人,中間曾經有一段時間冇見過,我同佢平時係用英文短訊溝通,今次收到佢幫我寫嘅序,我以為佢只會Hea寫幾句,但估唔到佢中文水平咁好,寫得咁出色,我仲笑佢原來你識中文㗎?!哈哈,大家都對我好好,好多謝呢班兄弟姊妹咁幫手。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!