掃呢頁CODE去手機

2019年7月24日 星期三

【警黑勾結】罪證曝光!八鄉指揮官拍膊頭叫白衫佬唔使擔心:心領幫忙 __,

《蘋果》製圖
【新增蘋民點睇警方放風】元朗本周日晚被疑似黑幫的白衣人隻手遮天,手持武器四出襲擊市民。市民、議員、港鐵或大型商場連番報警,最終需捱打多時,才有警員到場 ...


【新增蘋民點睇警方放風】

元朗本周日晚被疑似黑幫的白衣人隻手遮天,手持武器四出襲擊市民。市民、議員、港鐵或大型商場連番報警,最終需捱打多時,才有警員到場。早前囂張回應記者提問、指「睇唔到錶」的警察八鄉分區指揮官李漢民,再在網民流傳的短片中現身。片中清楚看見,李與白衣人商討對策,多次拍白衣人肩膀,安撫對方,語氣明顯較回應記者提問時溫柔。白衣人高聲向李Sir表明,「趕晒(市民)上車未?再斬我哋就麻X煩啦,佢哋唔走,畀我哋趕佢走」,李則笑笑口回應:「心領」。《蘋果》正等待警察公共關係科回覆。有接近警方消息指,該片段為早前「光復上水」時拍攝,有原居民計劃出動向示威者動粗,李當時勸喻原居民,指警方會執法,澄清該片段並非本周日元朗白衫人襲擊市民時拍攝。。不過流出片段提到7月14日沙田新城市廣場清場事件,而光復上水就於7月13日才發生,明顯該消息與事實不符。

相關新聞:【無警時分】黃耀明呼籲勿到元朗 避白衣人追打以保性命安全



元朗本周日晚有數百名白衣人湧現,手執鐵通、長棍和藤條等,瘋狂襲擊區內市民,惟市民向警員求助無門;多家警署落閘,報案中心長期打不通,全城陷入一片惶恐。今日流傳一段約半分鐘的短片,片中見到八鄉分區指揮官李漢民,帶同逾30名警員,與白衣人輕鬆交談。其中1名戴口罩、身穿白衣的中年男子不斷問李,市民「走晒未?趕晒上車未?」,更指警員無法驅散市民,會代勞幫忙,爆出一句「再斬我哋就麻X煩啦」。



另一頭戴白帽、穿黑衣中年男更謂,早前在沙田新城市廣場的警民混戰中,示威者把警員「手指都咬斷」,豈料同穿白衣的李漢民拍拍該男子的肩膀安撫他:「心領嘅,唔想大家嘅幫忙,令到我哋辛苦」,籲現場白衣人不用擔心。另一人回應:「最緊要佢哋走晒,我哋就散」。

相關新聞:【無警時分】白衣暴徒血洗元朗西鐵站 45人受傷1人危殆



李漢民早前回應記者提問時,態度囂張,語氣輕佻,又用不屑語氣回應記指「你唔好質問我我亦都唔會答你只係一個記者問題」,直言記者問題「唔會令我驚架!」。但在流傳片段中,白衣人語氣粗獷,又不時手指指,說話多配肢體動作,李則無就他們的「提問」提意見。片中亦拍攝到一名白衣人側臉,疑為激進建制團體、前警員「大波Man」石房有,與其他白衣人士站在同一陣線,與李漢民對話。



蘋民點睇

●Bosco Wong:吓?上水?但背景條天橋明明通去元朗「Yoho Mall」喎?



●Vincent Li:橋係元朗,而且光復上水係7月13日發生,片段中有村民講到沙田咬斷手指,斷手指係7月14日在沙田發生,段片一定係7月14日或之後影,邊有可能係7月13日影?除非有預知未來能力



●Cherry Chan:你話係上水時拍我就要信?聽清楚喇,白衫人問佢地走晒未,未我地就再上去打過,乜上水有白衫打人咩?克警你可以唔理市民,但唔好當市民係傻既。



●Kelvin Pun:越解釋越黑,上乜水丫。時程錯曬,先上水,後沙田。片段中班鄕親仲講緊沙田咬手指單野



●Shirley Ho:「光復上水」關元朗咩事呢?八郷指揮官又管埋上水?有冇人可以解釋下?



●Vincent Li:光復上水係713發生,斷手指係714在沙田發生,段片邊有可能係713影?



-----------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9




鍾意就快D Share啦!