掃呢頁CODE去手機

2019年7月30日 星期二

「靚聲王」張偉文認入院被綁 失控偷走! __,張偉文,

現時張偉文入住護老院,好友方俊(左)不時往探望。
「靚聲王」張偉文認入院被綁失控偷走!「靚聲王」張偉文一直受腰患困擾,本報收到消息,指他早前被強制「捉」入精神病院接受治療!日前他接受本報專訪,承認入院 ...


「靚聲王」張偉文認入院被綁 失控偷走!

「靚聲王」張偉文一直受腰患困擾,本報收到消息,指他早前被強制「捉」入精神病院接受治療!日前他接受本報專訪,承認入院,談及留院詳情時思緒顯得混亂,自爆曾出現失憶、幻覺等徵狀,更被醫護人員「五花大綁」,當癲人對待。

現年66歲的張偉文(Donald)早前被傳精神有異,經常大吵大鬧又胡言亂語,與平日溫文有禮的個性判若兩人,有消息指由於他病情持續,最終被強行送入精神病院,留院期間情緒失控情況未減,更曾試圖偷走!對於「黐線」傳聞,他受訪時直認5、6月曾入住威爾斯醫院,醫生指他腦有瘀血要做手術:「醫生覺得我好快唔記得嘢,叫我做測試,係短期性(失憶),住咗十幾二十日院。」他又指自己並非患精神病,醫生亦覺得他冇大礙,只是記性較差:「記得遠嘢,唔記得近嘢,依家仲有呢個情況,要去睇醫生。」

坐輪椅「炒車」頭撼地

至於為何記憶力變差?Donald似乎「搭錯線」,突然說起有次往羅湖過關返深圳寓所,在斜路連人帶輪椅「炒車」:「向前直仆,頭正面落地,去到醫院,醫生話有瘀血,仲問我跌過幾多次,我話唔係跌咗好多次。」手術後,醫生叮囑他勿再跌倒,他表示只跌過三次及接受三次放瘀血手術。再問記憶力變差的程度?他終於成功回答:「冇話唔認得人、唔記得人,啲醫生護士我認得嘅,記憶最終都會記得番,係要耐少少時間。」

以為自己跳緊芭蕾舞

訪問中段,Donald突然又「記得」入住過九龍醫院,連同住得較長時間的威爾斯,前後入院約兩個月,留院時曾出現幻覺,坦言感覺好模糊:「有時覺得我喺台上做緊騷,但醒番就知自己做緊觀眾,(跟住)又喺度揈頭,但唔知點解咁,芭蕾舞呀!睇我身形點跳芭蕾舞?」他估計因醫院有芭蕾舞團演出,可能想跳埋一份的心理影響下,才覺得自己是台上一分子,又幻想過有人請食「好西」。

期間還大呻曾遭護士綁手綁腳,最不開心是:「身邊有朋友當我黐線!」並指將病人變「大閘蟹」是不人道對待:「唔需要咁,我唔係真係癲咗,搞到啲朋友嚟探我,覺得我癲到好嚴重咁!」他隨即「勸喻」去醫院的人千萬別聽話坐低︰「一坐就好快綁住你,一行就要連櫈行,好辛苦!」令人聽到滿頭問號。

腰藏鉸剪「鬆綁」?

至於為何被綁?Donald才認衰指是「貪玩」,繪形繪聲笑說與醫護玩「鬆綁遊戲」:「佢哋好興唔畀你走就綁住你,一見到嗰條粗帆布,就要出動我帶嘅鉸剪仔,最慘就係要收喺腰,你知我條腰咁粗,把鉸剪現出嚟好覺嘛!」並表示每當護士巡房時,會閃身出現嚇人,其後跟醫護混熟才免受被綁之苦,他可憐地說:「開頭成日綁住我o架!(有掙扎?)有。(兩間醫院都綁你?)九龍醫院冇綁得咁犀利。」

之前說因記性差需再見醫生的他,問到出院後可需服藥?他竟又說毋須覆診及食藥:「醫院唔係咁贊成你食精神科(藥物),除非好嚴重。」他稱療程已完成,腦部冇瘀血,醫生曾帶他看電影,再問劇情以測試其思維及語言能力,他說:「已測試過我冇『癡癡呆呆』!」

形象設計師方俊:可能開腦後遺

對於張偉文的情況,其形象設計師兼歌手好友方俊接受訪問,代友澄清:「佢係住過威爾斯,但(另一間)唔係九龍醫院,係沙田醫院,佢唔係精神病!(有初期認知障礙?)醫生冇咁講!佢話做過三次手術,其實只做過一次,喺腦開咗三個窿,可能佢開咗腦,有啲『斷片』,加上受麻醉藥影響先記錯,但佢依家好番九成,冇事。」他認為Donald被傳患精神病,或因住院期間經常偷走,被護士綁住時大發脾氣有關:「嗰時佢真係好大反應,好癲(口架)!我受唔少。」

清減不少的張偉文,去年11月為巡唱演出。
  • 清減不少的張偉文,去年11月為巡唱演出。

方俊指Donald入院全因揸電動輪椅開得太快而「炒車」所致,事發當日Donald從深圳回港到東區醫院睇感冒,但返到香港於火車站出事:「撞到電輪椅翻晒,四腳朝天,車站啲人Call白車送入院,檢查後先知佢個腦積咗瘀血,但可能同之前跌過幾次有關,所以咪做手術囉!」由於Donald的身體狀況不宜再跌,他已為對方安排入住護老院方便照顧:「間院舍喺我屋企樓上,萬幾蚊,住單人房,雖然佢初時唔願意,但好過佢返深圳,佢習慣咗(院舍)又成日自己揸輪椅車落樓下食茶餐。」






鍾意就快D Share啦!