掃呢頁CODE去手機

2019年7月28日 星期日

楊政龍:網紅女友宣布有喜 楊政龍:很感恩! __,楊政龍,

恭喜晒!英皇集團主席楊受成33歲細仔楊政龍(Alex)早前被爆戀上網紅黃子菲(Ava),真命天女唔係樂壇天后容祖兒!今日Ava喺IG宣布懷孕消息,非常 ...


恭喜晒!


英皇集團主席楊受成33歲細仔楊政龍(Alex)早前被爆戀上網紅黃子菲(Ava),真命天女唔係樂壇天后容祖兒!

今日Ava喺IG宣布懷孕消息,非常驚爆!佢晒出同Alex啜啜嘅合照,並留言:「我懷孕了,藏在肚子的秘密,很開心可以告訴大家!感恩我們快當爸媽了!這份喜悅實在難以言喻,緣份讓我們擁有愛情結晶,往後的日子我們一起努力!」真係恭喜晒!而Alex就冧豬留言:「很感恩」

Alex回應:「很開心跟大家宣布女朋友Ava有了BB,暫時照顧好女朋友及BB健康為先,多謝大家的祝福!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!