掃呢頁CODE去手機

2019年7月1日 星期一

林建明懷疑林鄭有情緒病 __,林建明,

大姐明2014年就已經參加佔領運動,今日將繼續上街。資料圖片
大姐明2014年就已經參加佔領運動,今日將繼續上街。資料圖片林建明(大姐明)每年7.1都會上街遊行,她昨日接受《蘋果》訪問時,表示今天也不例外:「之前 ...


林建明(大姐明)每年7.1都會上街遊行,她昨日接受《蘋果》訪問時,表示今天也不例外:「之前兩次爭取撤回(《逃犯條例》修訂)我都有去,今次係再加埋政府冇回應大家嘅訴求,最重要有個調查,唔係去查差人,係了解成件事。」

提到一名反送中的女大學生,前日在粉嶺墮樓身亡,大姐明表示:「好難過,唔值得為一個咁嘅政府犧牲,許志安話自己係一個壞咗嘅人,呢個政府係一個病咗嘅社會,為一個病人去死唔值得。」大姐明更懷疑特首林鄭月娥有情緒病才不敢面對人:「有病先至係咁,個人亂晒龍,佢要睇醫生輔導佢。我自己當年都有情緒病,都係唔想見人,都係個人好硬頸,唔肯聽人講,唔知點去處理,同佢𠵱家情況一樣。」

採訪:魯吉

相關新聞:袁彌明斥政府殺人政權




鍾意就快D Share啦!