掃呢頁CODE去手機

2019年7月5日 星期五

孫慧雪:人妻孫慧雪咬牙籤晒線頭 網民嗌早抖 __,孫慧雪,

孫慧雪率先派福利。已為人妻嘅孫慧雪最近忙住出新書,佢預告會喺新書晒終極性感相,不過佢今朝已經率先喺社交網玩「制服誘惑」派福利,OL打扮嘅佢着住唔扣鈕恤 ...


孫慧雪率先派福利。


已為人妻嘅孫慧雪最近忙住出新書,佢預告會喺新書晒終極性感相,不過佢今朝已經率先喺社交網玩「制服誘惑」派福利,OL打扮嘅佢着住唔扣鈕恤衫,內配低胸衫,大晒「線頭」畀網民頂吓癮先!原來啱啱收工嘅佢去咗食嘢,仲嘟晒嘴咁咬住支牙籤話「要畀大家知咩叫做氣勢」喎,不過有網民就覺得佢咬住支牙籤個樣好Cute囉,仲有網民心痛佢通完頂開工仲未瞓,叫佢快啲返屋企去休息添!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!