網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月6日 星期六

陳偉琪:陳偉琪被迫離開《愛.回家》 鄭世豪勁不捨 __,《愛.回家》,鄭世豪,陳偉琪,

「細龍生」鄭世豪同「細龍太」陳偉琪要過一排先可以再合體!無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》中「細龍生」鄭世豪與「細龍太」陳偉琪(Vicky)呢對搞笑夫妻 ...


「細龍生」鄭世豪同「細龍太」陳偉琪要過一排先可以再合體!


無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》中「細龍生」鄭世豪與「細龍太」陳偉琪(Vicky)呢對搞笑夫妻好受歡迎,不過由於Vicky今個月遠赴美國荷里活參加「WCOPA」世界表演藝術錦標賽,故被迫於尋晚播出一集中,安排細龍太暫時離開香港,令觀眾直呼不捨!鄭世豪尋晚喺社交網上載一段兩人合唱短片,多才多藝嘅Vicky負責彈豎琴,而鄭世豪就負責唱歌,最後鄭世豪仲依依不捨話:「老婆,快啲返嚟呀!」,畫面唯美。

Vicky表示:「去美國真係唔知幾時返。你們不要太想我。珍惜我們曾經擁有的時光吧。」而「老公」鄭世豪就話:「你呢一別,不知會不會回來,唔好去美國,去到唔返來,我會好掛住你㗎」好多網民叫細龍太比賽加油,快啲回歸《愛回家》!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!