掃呢頁CODE去手機

2019年7月3日 星期三

朱千雪:賣樓移民新加坡?朱千雪咁樣答... __,朱千雪,

千雪BB唔好走呀~嗚嗚嗚!藝人朱千雪之前宣布與青梅竹馬的醫生男友Justin結婚,有指她會移居新加坡,更把香港手上多個物業放出,勁賺二千多萬。對此,朱 ...


千雪BB唔好走呀~嗚嗚嗚!


藝人朱千雪之前宣布與青梅竹馬的醫生男友Justin結婚,有指她會移居新加坡,更把香港手上多個物業放出,勁賺二千多萬。對此,朱千雪接受東網訪問時表示:「多謝大家咁睇得起我,但係我冇本事有咁多層樓,更加冇本事可以放咁多層樓套現,其實嗰啲單位係屋企人嘅正常投資,都唔係近日嘅交易,所以大家唔使諗多,我仲要不停做嘢,自己儲錢買一層樓。同埋我暫時好多時間都會兩邊飛,之後嘅嘢之後先算。」

---------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!