網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月11日 星期四

張秀文:同湯洛雯水戰!「胸」狠張秀文嫌唔夠性感 __,張秀文,湯洛雯,

張秀文同湯洛雯玩夏水戰。無綫藝員張秀文與湯洛雯出席主題公園夏水戰啟動禮。張秀文以低胸裝兼露腰亮相,擺贏晒香肩的湯洛雯。湯洛雯被問到為何不與張秀文作姊妹 ...


張秀文同湯洛雯玩夏水戰。


無綫藝員張秀文與湯洛雯出席主題公園夏水戰啟動禮。張秀文以低胸裝兼露腰亮相,擺贏晒香肩的湯洛雯。湯洛雯被問到為何不與張秀文作姊妹裝,她說:「個個活動都要賣吓自己嘅優點,好明顯我嘅優點已經着咗喺身上。」「胸」猛的張秀文指服裝是參考動漫角色娜美,講到娜美的裝束是三點式,她說:「我唔夠角色性感,我保守咗,但係呢件衫有袖,可以遮住個傷口,前幾日喺屋企扮賢妻煲湯,畀個煲辣親手肘。」

張秀文謂煲湯是自己喝,並不是有好消息公布,現在還是單身,她說:「見我咁失敗就知,唔練吓嫁唔出,我單身咗好耐喇。」自言也是單身的湯洛雯,被問到網民希望她與羅天宇復合,她說:「估唔到節目出街會有咁大嘅回響,大家對我哋仲有幻想,但係我哋依家嘅相處方式係最舒服。」

張秀文指節目能看見湯洛雯的另一面令她喜出望外,因為過往拍《學是學非》湯洛雯往往有「女神」的包袱。湯洛雯則解釋指節目拍得開心、舒服,與羅天宇都相識多時,甚有默契,但暫時沒有收到通知節目會添食,她說:「啱啱密集式拍完《法證先鋒IV》一個月,每日都好曬,活動參加夏水禮,可以濕吓身已經好開心。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!