網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月3日 星期三

【夜校學英文自強】蔣志光赤腳周圍逛度日:唔係每個人都為錢做奴隸 __,蔣志光,

馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入蔣志光總是令人驚喜,雖然他小學畢業之後,靠讀夜校完成中學課程,但在《白色強人》一場講英文擊退老外的戲, ...


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


蔣志光總是令人驚喜,雖然他小學畢業之後,靠讀夜校完成中學課程,但在《白色強人》一場講英文擊退老外的戲,英文流利又有霸氣,令網民激讚。

他爸爸是裁縫,自幼家境一般,要靠教會接濟。然清貧出身,但他覺得不是每個人都為錢做奴隸,更話夠生活就可以。

不用拍劇,他亦不會刻意接工作賺外快,寧願輕鬆度日,強調着重自己的生活,並非着重物質。

除了長跑這興趣,原來他跟陳錦鴻一樣,喜歡赤腳行路,可能覺得赤腳步行可以保健

早前就在沙灘附近,赤腳慢步。其他途人穿了鞋子,但畢竟在沙灘附近,沒有人覺得他奇怪。他行了一會就走去洗腳,洗完又繼續赤腳周圍逛,行了大約半小時。跟住就揸住杯咖啡望海,好寫意。

之後穿上鞋子去抹車,一抹就抹了一個鐘。過着不屬於香港人的生活節奏,難怪他坦言:「我唔係好想做,亦唔係好恨做,無人可以迫我接任何我唔喜歡嘅角色,自己亦一直有計劃退休。」

不求富貴,沒甚麼特別投資,他說:「就算我做到大歌星,經歷金融風暴樓市崩圍,幾多大歌星咪一樣要復填數?我冇賺過大錢,亦冇蝕過。」

現在兒子已大學畢業,蔣志光一身輕鬆,他從不要求兒子贏在起跑線上,事關他認為:「贏在起跑線,下聯係輸在終點前!人生係講終點,同埋過程愉快與否,唔係講你快人哋幾多。」

自在人生,是他徹頭徹尾的人生觀。

攝錄:陳亦龍

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!