網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月11日 星期四

聯合國演說後返港報平安何韻詩爭取真普選 斥林鄭呃呃騙騙 __,何韻詩,

何韻詩昨日傍晚抵港,對能出席聯合國人權理事會會議感榮幸,未來她會繼續出席其他演講活動。
何韻詩昨日傍晚抵港,對能出席聯合國人權理事會會議感榮幸,未來她會繼續出席其他演講活動。何韻詩大前日在瑞士日內瓦出席聯合國人權理事會會議,就本港反送中運 ...


何韻詩大前日在瑞士日內瓦出席聯合國人權理事會會議,就本港反送中運動發表兩分鐘演說,此舉惹來北京外交部批評她不自量力,不少她的愛護者都擔心其人身安全。昨日傍晚阿詩安全抵達香港,她表示自己想講的,是中國原本就答應香港、真正的「一國兩制」,但現在被毀壞,目下面對的是反送中,但始終都是要返回爭取真普選的原點,這方面不是林鄭呃呃騙騙或兩句成語就可以蒙混。

相關新聞:【蘋聞重溫】爭取真普選到底被拉

何韻詩大前日在瑞士日內瓦出席聯合國人權理事會第41屆會議,她以「聯合國觀察」代表身份,發表兩分鐘演講,控訴香港自由已逝,一國兩制近乎死亡,其間被中國代表兩度打斷發言,她希望聯合國關注並協助香港恢復民主權利,昨日傍晚她飛抵香港前,有不少人都擔心她的人身安全。返港途中阿詩撰文指「我哋要求嘅,其實好簡單好清晰,只係基本法同中英聯合聲明賦予我哋嘅自治權利。」又指「林鄭再次出來用語言偽術呃呃騙騙,實在係非常之咁annoying。誠意唔係齋講話自己有誠意就等於係,你有冇誠意大家有眼睇。」文尾並答應到港後即向大家報平安。



阿詩表示現在講的是反送中,其實都是要返到去講真普選。 阿詩表示現在講的是反送中,其實都是要返到去講真普選。
阿詩在聯合國人權理事會發言時被兩度打斷,她昨日謂幸好在場的副主席夠持平。

阿詩在聯合國人權理事會發言時被兩度打斷,她昨日謂幸好在場的副主席夠持平。
2014年阿詩和黃耀明(右)為真普選的兩傘運動,奮命到最後一刻。資料圖片

2014年阿詩和黃耀明(右)為真普選的兩傘運動,奮命到最後一刻。資料圖片

「越大反應我哋越啱」

阿詩昨日傍晚約6時25分步出香港機場,問她今次去演講,她說:「好榮幸,代表香港去到一個國際場合度發聲。」她透露花了數天時間準備演講辭。對於演講後,中國對她的批評,阿詩說:「我睇到,預咗啦,我嘅講辭主要針對一國兩制被毀壞情況,我都係講緊事實,佢截停我兩次嘅過程,佢哋都係講啲唔合理原因,好明顯係要將我本身有嘅90秒冇咗,好在當時副主席喺度持平。」會否擔心人身安全受威脅,阿詩說:「我𠵱家始終立足香港範圍,係冇觸犯任何香港法例,言論自由係呢個地方應該擁有,其實企得喺街上抗爭嘅人,某程度上有心理準備。」

談到北京外交部批評她在聯合國人權理事會的說法不自量力,阿詩說:「我冇諗堂堂一個外交部,對我講話有咁大反應,證明咗當佢哋越大反應,我哋係越啱。」是否覺得外交部有點小題大做?她說:「喺佢哋嘅角度,當然認為世界係咁啦,我再重申,我係希望回復番一國兩制,等香港有番自己嘅自治,𠵱家講緊嘅係反送中,但其實去到某一個位,最後都係要返番去要求真普選,其實林鄭呢樣係冇得避嘅,唔係一、兩句成語就可以避咗呢件事。」阿詩續說:「本來喺聯合國發言都想講警權問題,不過得90秒講唔切,雖然有人覺得聯合國係傾向一啲極權國家,都亦有人同我講『你去講有乜用』,我覺得起碼去咗發聲先。」

相關新聞:屢次國際受訪講民主



延伸18區抗爭遊行

提到有網民已申請在沙田區遊行,等候警方發出《不反對通知書》,阿詩說:「好好,希望可以延伸到18區都陸續有抗爭。」

訪問後,阿詩到停車場等車,問到聯合國今次為何邀請她,阿詩認為應該是對方有留意她早前在奧斯陸的演講,所以透過UGO組織去聯絡大家,下月她會再到外地做演講,包括美國、澳洲及台灣,直至年尾都有不同講座邀請她,阿詩希望盡量做,上車前有市民圍住阿詩影selfie,有一位男士更向阿詩說:「加油!」

採訪:曹家誠

攝影:陳慧安




鍾意就快D Share啦!