掃呢頁CODE去手機

2019年7月9日 星期二

李兆基(演員):「惡人」李兆基設靈 遺孀承諾唔再結婚 __,李兆基,

李兆基今日在鑽石山設靈。「影壇四大惡人」李兆基上月初因肝癌擴散至肺部,搶救無效,終年69歲。今日假鑽石山殯儀館進行安息禮拜,翌日出殯火化,骨灰將安放於 ...


李兆基今日在鑽石山設靈。


「影壇四大惡人」李兆基上月初因肝癌擴散至肺部,搶救無效,終年69歲。今日假鑽石山殯儀館進行安息禮拜,翌日出殯火化,骨灰將安放於鑽石山,演藝界如劉青雲夫婦、劉偉強、杜琪峯、王晶、樂易玲、翁虹、香港演藝人協會等送上花牌。

靈堂以簡潔為主,中央掛上「主懷安息」橫匾,下方擺放李兆基穿上西裝的彩色遺照,其太太則送上粉紅心型花牌,一早到場打點。

約下午4時許,李兆基生前好友步出靈堂受訪,透露安息禮拜將於晚上7時半進行,期間有三位牧師到場,並有廿位詩歌班到場獻唱詩歌,他說:「揀鑽石山因為李兆基係慈雲山嘅,同埋要就番個火化爐,咁要佢凍一凍先。一陣都會有圈中人同街坊嚟。」期後李兆基遺孀也受訪,問到心情可有平復?她說:「係呀!(李兆基有咩陪葬品?)哎呀!唔記得咗拎添。(咁係乜嘢嚟?)多謝大家關心!」再問到基嫂稍後將有何打算?李兆基友人即代答:「佢會努力生活,一定唔會再結婚。」又指李兆基生前乃出色演員、監製及編劇,就連寫歌也相當不錯。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!