掃呢頁CODE去手機

2019年7月8日 星期一

范冰冰:【閃粉波鞋夠絕】甩拖范冰冰濕平狂試唇膏 __,范冰冰,

今日我至Sharp!內地藝人范冰冰同李晨斬斷四年情,分手消息都仲新鮮滾熱辣,佢哋兩個就已經搞作多多,就好似早前二人分手三日就合體歎泰國菜,點知過多日就 ...


今日我至Sharp!


內地藝人范冰冰同李晨斬斷四年情,分手消息都仲新鮮滾熱辣,佢哋兩個就已經搞作多多,就好似早前二人分手三日就合體歎泰國菜,點知過多日就有人發現冰冰變賣李晨送贈嘅愛情信物「永生花熊」,真係夠晒好睇頭。今次劇情就嚟到甩拖冰冰現身商場,仲企喺化妝品櫃枱前左試右試唇膏,咁有心思扮靚靚,睇嚟心情都唔係太傷啵。

貴為國內一線女星,冰冰今次都盡量低調,全程黑超遮眼嘅佢一身透視鬆身裙出巡,露出白滑長腿,加上佢對「今期流行」閃粉波鞋,真係襯到絕一絕,低調得嚟又帶點搶眼Highlight,個Look真係冰冰先Carry得到啊……

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!