掃呢頁CODE去手機

2019年7月17日 星期三

黎燕珊:黎燕珊叫阿仔唔好「搞出人命」 __,黎燕珊,

黎燕珊叫阿仔享受人生先。藝人黎燕珊出席活動,問到可會和子女出外放暑假?她說:「應該冇呢個打算,因為阿仔喺英國放暑假返嚟,難得一家三口,咁阿仔返嚟都要做 ...


黎燕珊叫阿仔享受人生先。


藝人黎燕珊出席活動,問到可會和子女出外放暑假?她說:「應該冇呢個打算,因為阿仔喺英國放暑假返嚟,難得一家三口,咁阿仔返嚟都要做暑期工。(咁辛苦?)拍拖都要使錢,我鼓勵佢拍拖,但唔鼓勵問我攞錢拍拖。(有冇見過阿仔女朋友?)有,因為有時我要做司機,佢住得遠,喺我屋企食完飯都會車佢返去。」她指兒子女友是他在英國的同學,但不同班,都是香港人。問到可擔心突然會飲新抱茶?她笑言:「呢個係主要教育,千祈唔好搞出人命,但依家後生仔好聰明,要享受人生,唔好咁快被綁死。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!