掃呢頁CODE去手機

2019年7月4日 星期四

遺願葬荔枝樹下永伴祥哥 __,

祥嫂用情至深,想永遠陪伴祥哥。
遺願葬荔枝樹下永伴祥哥祥嫂遺願是安葬於永祥苑花園中一棵荔枝樹下,其身在美國的好友黃夏蕙受訪時表示:「舊年10月佢曾經同我透露過,話如果有日佢走咗,希望 ...


遺願葬荔枝樹下永伴祥哥

祥嫂遺願是安葬於永祥苑花園中一棵荔枝樹下,其身在美國的好友黃夏蕙受訪時表示:「舊年10月佢曾經同我透露過,話如果有日佢走咗,希望葬喺呢棵荔枝樹下面。佢一早搵咗呢個位,話好鍾意呢個位,覺得就算死咗都可以一直住喺永祥苑,同祥哥一齊。」當時她勸祥嫂不要亂說,惟對方續指若他朝不在人世,望好友公開她這個心願,直言:「永祥苑係我永遠嘅歸宿,係我同祥哥一齊嘅地方,我唔係講笑o架!」

黃夏蕙續指為健康着想,曾勸祥嫂搬離永祥苑:「因為嗰度附近有電纜,會影響佢身體,我勸佢不如搬去酒店住,但佢拒絕。佢好愛祥哥,話要同佢一齊。」並透露祥嫂曾花千萬裝修大宅,並種了不少樹,曾打算將永祥苑改建成祥哥展覽館或紀念館,讓戲迷緬懷他生前的輝煌事迹,又或拜祭偶像。






鍾意就快D Share啦!