掃呢頁CODE去手機

2019年7月11日 星期四

張曦雯:張曦雯戒機癮做學生妹一個月 __,張曦雯,

張曦雯剛剛喺美國返港。「打機女神」張曦雯(Kelly)出席電訊活動,大玩電競賽車遊戲,表示最近少打機,因去了美國洛杉磯讀演藝課程一個月,剛剛才回來:「 ...


張曦雯剛剛喺美國返港。


「打機女神」張曦雯(Kelly)出席電訊活動,大玩電競賽車遊戲,表示最近少打機,因去了美國洛杉磯讀演藝課程一個月,剛剛才回來:「做番學生,盡量冇玩電話,睇書讀書返學,過返簡單嘅生活,讀書嘅時候唔使諗咁多嘢,唔使理social media嘅嘢,個人好relax。」問到之後可會再返去讀書?她說:「想呀,有啲同學學咗7、8年仲喺度讀書,演技係無止境,人生經驗愈嚟愈豐富,吸收嘅嘢都會唔同,希望劇同劇之間會返去,八月中會開新劇,希望拍完之後可以有一個月時間返去讀書。」

她透露新劇會與羅仲謙飾演一對,韋家雄飾演哥哥,這套是時裝喜劇。問到去了美國讀書可是沒有追看自己有份參演的《白色強人》?她笑言:「其實我走之前返咗公司偷睇,但淨係睇我自己嘅場口做成點,睇番就覺得有好多進步空間,希望新劇可以用到讀書學嘅嘢。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!