掃呢頁CODE去手機

2019年7月8日 星期一

娛樂專題:生日有驚喜 楊洛婷孖老公遊巴塞遇小偷 __,

好彩冇事!自從女兒出世後,藝人楊洛婷多次飛甩樂隊DearJane主音老公黃天翱(Tim),與女兒親子旅行,但最近終於有機會到西班牙享受二人世界。雖然途 ...


好彩冇事!


自從女兒出世後,藝人楊洛婷多次飛甩樂隊Dear Jane主音老公黃天翱(Tim),與女兒親子旅行,但最近終於有機會到西班牙享受二人世界。雖然途中遇到小偷,但幸好她機警力保不失!

楊洛婷表示今次是她首度到西班牙,反而Tim曾到此一遊,認為太太會喜歡當地的風土人情:「我覺得當地色彩繽紛,而且都幾浪漫。我哋好耐冇二人世界,反而帶囡囡去過三次加拿大。今次計劃得好匆忙,只係去6日,去咗巴塞隆拿一個城巿,不過好Relax,主要係去玩同見識吓!」

生日出發有驚喜

雖然短短幾日,但也發生了不少難忘事。上機當日正是楊洛婷的生日,航空公司十分識做,升級兩人乘坐商務客位,令他倆非常驚喜,在機上舒舒服服睡足十小時,落機便把握時間去玩。不過在當地參觀時卻發生小插曲,楊洛婷險被小偷「光顧」,幸好她及時發現:「我從來未遇過小偷,今次都係第一次!嗰個景點好多人,估唔到當地扒手好猖獗,當時孭住個小手袋,突然發現有人拉開拉鏈,佢見到我發現咗就即時縮手,跟住扮冇事咁繼續喺附近行!我即刻將件事話畀當地導遊知,佢就幫我報警,最後拉咗個小偷。」她笑言其實身上現金不多,根本沒錢可偷:「我哋好趕,出發前冇暢錢,去到當地機場喺櫃員機攞咗100歐元出嚟,無論食、搭的士或者買嘢都係用信用卡,最後仲用剩咗10歐元。」

名師建築 嘆為觀止

楊洛婷認為西班牙很值得一遊,當地的建築富有特色,食物又美味,相較歐洲其他國家,沒有高高在上的感覺,比較貼地。她在巴塞隆拿參觀了當地著名建築師高第(Antoni Gaudi)的多個經典建築,包括興建了130多年仍未竣工的聖家大教堂(Sagrada Familia),坦言嘆為觀止:「真係起咗好耐,我聽講話2026年會起完。呢個教堂好出名,好多人排隊,但如果想排快啲,不妨畀多少少錢買貴飛排快隊。」此外,還有米拉之家(Casa Mila)與奎爾公園(Park Guell)等,也是高第的名作。

海鮮食到嘔

西班牙的海鮮享負盛名,嗜吃海鮮的兩夫婦今次大快朵頤,楊洛婷踢爆老公在旅程最後一日已經頂唔順:「佢話想食亞洲嘢,但我好想臨走再食多一次西班牙海鮮飯,搞到佢食到嘔。我哋又去咗La Boqueria Market買蠔食,即開即食,好食鮮!單係嗰個巿場就去咗三次喇。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!