掃呢頁CODE去手機

2019年7月11日 星期四

【貪戀靚仔】葉璇指愛情是公平交易 婚姻只保障弱者 __,葉璇,

 攝影:沈健程
39歲的葉璇於11年開始發展內地巿場,15年又公開戀上內地造型師小默先生,事業和愛情令她近年扎根於北京。葉璇日前在尖沙嘴接受《蘋果》專訪,出道以來一直 ...


39歲的葉璇於11年開始發展內地巿場,15年又公開戀上內地造型師小默先生,事業和愛情令她近年扎根於北京。



葉璇日前在尖沙嘴接受《蘋果》專訪,出道以來一直給人強勢感覺的她,不覺堅強女人不及柔弱女子被男人疼錫,快人快語的葉璇說:「我可以遇到仲強嘅男仔呀,更強男仔咪會保護我,咁我都可以保護番嗰啲弱不襟風嘅男仔,工作上我都有呢啲朋友。」不過拍拖對象,葉璇卻堅決跟另一半心智不相約:「太強、太弱一齊拍拖都冇共同語言,冇公平基礎係冇愛情可言,否則溝通唔到,兩個人愛情觀、世界觀要差唔多。」



自問有本事的葉璇,擇偶條件從沒列過要挑「富二代」:「我從來唔鍾意富二代,唔知你講『富二代』定義係點?富二代往往畀人感覺自己冇本事,要靠屋企,我只睇佢係咪有能力嘅人,我唔會介意佢係富一代定富二代,最緊要佢本人係咪獨立自主,係咪有知識、有修養同靚仔嚟。」葉璇原來必要揀靚仔做男友,她說:「乜有人鍾意醜樣咩?好肥、好瘦都唔健康,瘦到好似馬騮都唔順眼啦,健康陽光咪靚囉!」



葉璇覺得愛情是公平交易,「愛情唔係只搵對你好,一定要互相對大家好,冇人可以單方面付出愛情,我覺得愛情係公平交易,交易關心,交換愛護,互相欣賞。」葉璇與男友小默先生也是這個相處方法,兩人相戀4年,感情穩定,近年她被記者問得最多肯定是婚期,她笑言:「問咗好多次,但我唔介意再講多一次,結唔結婚有乜分別?呢一張紙只係保障一啲弱者,等佢哋離婚時可以有保障。如果大家不相伯仲就唔需要嗰張紙去證明啲乜嘢。一段平衡關係,唔係靠一張婚紙,而家離婚好容易。」葉璇近年跟小默先生的確少了有影皆雙,她說:「咁多年拍拖,我好少話帶男朋友出嚟,以前叫我去佢啲event宣傳,我會去,大家之間鍾意去就去,從來唔勉強。」



對於相處了4年的小默先生,葉璇讚他是10分(滿分)男友:「我梗係畀佢滿分,仲認定佢係長期做伴先可以繼續落去,但感情好難講,或者有一日,大家行到去分岔路口,需要分開行吓或平衡行,又或唔喺同一條線或兩個城巿都有可能。我覺得要隨緣,勉強亦強求唔嚟,相處要舒服、開心,鍾意就要全心全意去鍾意佢,到分開都唔好互相抱怨,大家有共同美好回憶就唔會有遺憾。大家冇欠大家,我又冇使你錢,你冇使我錢,我冇對唔住你,你又冇對唔住我,大家開心就一齊,如果覺得唔開心,大家咪輕輕放手,從來唔會畀對方束縛。」



有愛情滋潤的葉璇更專心發展演藝事業,她現在擁有自己的製作團隊,回想早年北上拍劇,她說:「20年前,我返去開工,飯盒得雞翼尖同兩條菜,好簡單,但人人都係咁,我都慣。而家拍劇,飯盒有四餸一湯好豐富,內地劇近年發展係快,但其實同香港差唔多,各有千秋。」葉璇99年代表美國紐約來港參選國際中華小姐奪冠軍入行,受到娘家無綫力捧,她累積了經驗和知名度才往外闖,打好的根基正好為她開拓內地巿場,葉璇坦言這一切為她在內地開工時換來不錯的待遇。葉璇在內地拍戲都擔正,劇組會遷就主角開工時間。葉璇說:「女仔瞓得少,拍出嚟唔靚,配角鏡頭前行過,唔會太介意佢有冇黑眼圈或殘啲,全係我喺香港累積咗知名度先有咁嘅優待。我平日夜晚10點就瞓,近年拍自己製作多,我可以安排自己少啲夜班,即使有都係7點拍到10點收工,唔會捱夜通頂,美容覺對女仔嚟講好重要。」



葉璇這幾年在內地賺人仔,豬籠入水,她認同大陸巿場大:「任何大巿場都會多機會,其實香港雖然係較細城巿,但機會都唔少,性價比高。」葉璇近年少接拍港產片,她否認放棄香港巿場:「唔係我想放棄,係香港冇乜電影拍,好多導演都去拍合拍片,演員跟住導演走。」



------------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,

立即參加

10萬火急大抽獎
!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9



-------------------------------

錶迷必讀!

89頁腕時計電子書 66款嚴選年度新錶

https://hk.adai.ly/e/v7jEA0MC1X



撰文:比華利

攝影:沈健程

攝錄:葉君海

場地:六公館

化妝:Chris Lam

髮型:Ali

服裝:Ermanno Scervino



攝影:沈健程 葉璇過去幾年留在內地發展,大賺人仔。 葉璇過去幾年留在內地發展,大賺人仔。
葉璇也有跳脫一面。

葉璇也有跳脫一面。
葉璇表示不恨結婚。

葉璇表示不恨結婚。
葉璇選擇男友貪靚仔。

葉璇選擇男友貪靚仔。
葉璇有問必答。

葉璇有問必答。
葉璇近年主攻內地巿場。

葉璇近年主攻內地巿場。
 葉璇是堅強又聰明的女子。

葉璇是堅強又聰明的女子。
葉璇跟小默先生已拍拖4 年,感情穩定。(資料圖片)

葉璇跟小默先生已拍拖4 年,感情穩定。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!