網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月9日 星期二

王菲:李嫣晒長腿賣萌 王菲染綠髮勁有氣場 __,李嫣,王菲,

網友大讚李嫣同王菲(中)一樣有長腿!天后王菲同前夫李亞鵬所生嘅13歲女兒李嫣,喺社交網相當活躍,佢呢日就分享咗幾張同閨蜜去上海一個主題樂園嘅相,相入面 ...


網友大讚李嫣同王菲(中)一樣有長腿!


天后王菲同前夫李亞鵬所生嘅13歲女兒李嫣,喺社交網相當活躍,佢呢日就分享咗幾張同閨蜜去上海一個主題樂園嘅相,相入面李嫣大晒長腿,仲戴上卡通人物頭飾賣萌,不過就相當低調地以口罩遮樣。

另一邊廂,有網友就幸運地偶遇王菲,仲同大家開心Share合照,見到王菲將頭髮染咗做墨綠色,雖然戴咗黑超,但笑容燦爛相當親民,網友仲話佢同以前一樣咁有氣場呀!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!