掃呢頁CODE去手機

2019年7月6日 星期六

【響應莊梅岩割蓆】 甄詠蓓助攻:最自豪冇同高志森有任何交易 __,甄詠蓓,

【響應莊梅岩割蓆】甄詠蓓助攻:最自豪冇同高志森有任何交易20分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入講到明「係makestupidpeo ...


  • 【響應莊梅岩割蓆】 甄詠蓓助攻:最自豪冇同高志森有任何交易
  • 20分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


講到明「係make stupid people famous」嘅香港劇作家莊梅岩,為咗響應戲劇界群起杯葛高志森以及佢所屬嘅春天舞台係戲劇界欺人太甚,出手喺社交網絡撰文,起勢數盡高志森多年來嚟嘅惡行,「斂財、霸道,最鍾意欺凌剛出道冇選擇人.........」,話咁快茜利妹已經跟手po文爆料:「十幾年前幫佢同條女(焦媛)做過一次嘢領教過!心中有數,confirmed X 人........」原來09年茜利妹幫焦媛嘅舞台劇《陰道讀白》拍咗條開騷前播嘅video, 簽晒agreement 只可意用一次,點知個劇叫好叫座,番做又番做,甚至係外地巡演都keep住用,當無事發生,直至茜利妹係fb、微博鬧爆先肯道歉兼俾錢!

最update的是連戲劇界嘅元祖級人馬甄詠蓓都要係fb抒發吓自己嘅感想:「响我演藝生涯入面,慶幸從來冇同呢個非人類物種有任何瓜葛,亦都冇過一毫子交易,咁都應該算係我咁多年演藝事業上嘅一個值得自豪嘅成就,真係考慮日後要寫入去我個嗰bio度。」短短幾十字已清楚表達同高志森無瓜葛係人生幾咁萬幸嘅事,高生為人品係點,你懂的,不多解說!

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!