網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月31日 星期三

走樣朱智賢陪謝東閔與家人開餐 頭髮蓬鬆素顏嚇親街坊 __,朱智賢,謝東閔,

 (讀者提供照片/Ig圖片)
13年落選港姐朱智賢憑32C上圍被封新咪神,17年已被爆因為搭上屋企有米的「巨聲幫」謝東閔而撇甩中環開餐廳的圈外男友Derak,貪新忘舊的朱智賢還恨嫁 ...


13年落選港姐朱智賢憑32C上圍被封新咪神,17年已被爆因為搭上屋企有米的「巨聲幫」謝東閔而撇甩中環開餐廳的圈外男友Derak,貪新忘舊的朱智賢還恨嫁,被爆拍拖大半年已向謝東閔逼婚。讀者Sammi日前透過《蘋果》的「爆相爆片」,分享了素顏朱智賢融入謝家,跟謝東閔家人一齊吃飯。



當晚8時許,讀者Sammi在屯門一間吃燒肉的餐廳外發現謝東閔先跟家人在等位,不一會就發現戴着帽和穿工人牛仔褲的朱智賢出現,她當日更是素顏出動,當一行人進入餐廳後,朱智賢就脫下帽子,顯得頭髮蓬鬆,如同剛睡醒沒梳頭,衣着又平凡,跟平日打扮靚靚出鏡大有出入,坐在謝東閔身邊的中年女人,疑似是其母。Sammi日前接受電話訪問時說:「當日見到朱智賢嚟到,同謝東閔等位期間,佢哋零交流,同行仲有一個約30歲嘅女人抱住個男童,同一個疑似工人姐姐,入座後,朱智賢算融入謝家,佢同謝東閔一家都有講有笑,我9點半離開時,佢哋仲食緊未走。」



朱智賢日前回覆傳媒時,直認跟謝東閔開餐,但她否認融入謝家:「唔係佢屋企人,我哋同朋友食。」朱智賢強調跟謝東閔只是普通朋友:「我哋住得近,有時間咪出嚟食吓飯,傾吓偈。唔係成日食,我呢排開劇都好忙。」讀者形容他們邊食邊傾談甚投契,朱智賢卻說:「唔通出嚟唔講嘢咩!」



-----------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9

-------------------------------

錶迷必讀!

89頁腕時計電子書 66款嚴選年度新錶

https://hk.adai.ly/e/v7jEA0MC1X



(讀者提供照片/Ig圖片) 朱智賢脫下帽子,頭髮蓬鬆,如同剛睡醒沒梳頭。  (讀者提供照片) 朱智賢脫下帽子,頭髮蓬鬆,如同剛睡醒沒梳頭。 (讀者提供照片)
朱智賢陪緋聞男友謝東閔一家開餐 。(讀者提供照片)

朱智賢陪緋聞男友謝東閔一家開餐 。(讀者提供照片)
朱智賢平日貼社交網的相片跟素顏完全兩個樣。(Ig圖片)

朱智賢平日貼社交網的相片跟素顏完全兩個樣。(Ig圖片)
謝東閔於17年底都曾被本報拍到陪朱智賢到老銅買化妝品。 (資料圖片)

謝東閔於17年底都曾被本報拍到陪朱智賢到老銅買化妝品。 (資料圖片)

鍾意就快D Share啦!