掃呢頁CODE去手機

2019年7月24日 星期三

周星馳:周星馳秘婚?莫文蔚賣關子:都唔奇 __,周星馳,莫文蔚,

莫文蔚到底知唔知先?歌手莫文蔚(Karen)出席金鐘慈善活動展覽擔任嘉賓,她稱現忙於籌備9月母親的80大壽,母親朋友眾多預邀請2、300人,笑言比自己 ...


莫文蔚到底知唔知先?


歌手莫文蔚(Karen)出席金鐘慈善活動展覽擔任嘉賓,她稱現忙於籌備9月母親的80大壽,母親朋友眾多預邀請2、300人,笑言比自己的婚禮和演唱會更盛大,母親亦好緊張,已給她賓客名單作安排。這個壽宴是送給母親的禮物?她謂:「佢乜都唔要,佢只係想我多啲返英國陪老公。」她承認做巡唱少時間陪老公,試過最耐一個月沒見面,所以到年底完成各地及香港站巡唱後,便會專心留英國陪老公。其實7月初老公生日有回英國和他慶生,並特別買了老公喜愛的卡通人物Tee和物品做禮物。她稱9月老公會來港出席壽宴,完成母親的大Party後,她就會到倫敦繼續巡唱,屆時老公和他的家人都會一齊去。講到Karen老公以為娶了她可以成日見,但卻事與願違一樣少見?她笑言:「係呀,點知都係難見,但佢好有耐性,證明我嫁得好。」

提到有傳周星馳已結婚?她笑言:「唔知,但有聽呢個報導,唔知佢呀,佢咁神秘,你問番佢。(你同佢有冇聯絡?)最近一次已經係佢上部戲,我同秋官(鄭少秋)合唱首歌而見面。」對傳聞可信性?她謂:「可信性就應該好低,但係亦唔奇,佢都一把年紀都應該結,真嘅話就恭喜佢。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!