掃呢頁CODE去手機

2019年7月17日 星期三

方媛:天王嫂教襯衫 方媛抗凍靠一條老牛 __,方媛,

仲以為佢鍾意晒腿添~天王郭富城太太方媛(Moka)今年四月生咗細女二寶,坐完月回復番美好身段嘅佢,近日不時喺微博透露出外走走,仲着得靚靚影落唔少相同網 ...


仲以為佢鍾意晒腿添~


天王郭富城太太方媛(Moka)今年四月生咗細女二寶,坐完月回復番美好身段嘅佢,近日不時喺微博透露出外走走,仲着得靚靚影落唔少相同網友分享。

喺網上經營時裝店生意嘅Moka,呢日佢喺微博分享穿搭心得,話自己最鍾意着牛仔褲,除咗舒服仲可以抗凍,因為佢話雖然天氣好熱,但喺冷氣地方出入令佢覺得凍,她說:「出門簡約穿搭最愛的還是牛仔褲,舒適,抗凍!雖然是炎熱夏天,但是室內的冷氣總讓我想穿長袖長褲。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!