網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月12日 星期五

陳煒:廿年友誼玩完?陳煒堅躁底鬧爆黃智賢 __,陳煒,黃智賢,

陳煒喺《好日子》入面嘅角色憤世嫉俗兼好沉重!無綫花旦陳煒在劇集《好日子》中,因30年前的不快遭遇變得憤世嫉俗,後來重遇仇人黃智賢,還是火星撞地球,頻頻 ...


陳煒喺《好日子》入面嘅角色憤世嫉俗兼好沉重!


無綫花旦陳煒在劇集《好日子》中,因30年前的不快遭遇變得憤世嫉俗,後來重遇仇人黃智賢,還是火星撞地球,頻頻嗌交,她說:「拍攝嗰排心情好沉重,真係幾躁底!」

陳煒、黃智賢與張達倫在劇中被趕離圍村,多年後重遇,往事原來只是一直被抑壓在心底。向來性格平和的陳煒,在劇中憤世嫉俗,覺得全世界欠了她,後來在村校重遇黃智賢,更有連場鬧交戲,她說:「拍攝嗰排心情好沉重,日日都好唔開心,真係幾躁底,好想鬧人,我平時唔係呢種人,所以都幾難。」

克服失眠

陳煒坦言不喜歡演沉重戲:「我鍾意拍開心啲嘅戲,好似《果欄中的江湖大嫂》就拍得好開心,因為拍呢類咁沉重嘅戲,個人嘅狀態、心情會好受影響,無可避免會放唔低,不過依家人大咗都識得放下,唔會好似細個拍戲嗰陣咁沉重,搞到覺都瞓唔着,好辛苦!」

陳煒與黃智賢相識廿多年,今次卻是首次合作無綫劇,她笑說:「大家咁好朋友,第一套戲場場都要鬧交,都幾辛苦!惟有代入角色,成日諗住戲中30年前發生嘅嘢,保持團怒火,不過同黃智賢識咗咁耐,係有默契好多,好容易磨合。咁激動嘅嗌交戲需要默契,有幾場都好深刻。」

服裝:Marella

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!