網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月8日 星期一

教擺甫趕多餘肉 __,

交叉腳有讓雙腿變得修長的作用。
美魔女羅霖今年書展會再推出新書《羅霖凍齡美魔法Timeless》,是本分享美容心得的工具書,羅霖明白女生都愛在社交網貼靚相呃like,她分享擺甫貼士。 ...


美魔女羅霖今年書展會再推出新書《羅霖凍齡 美魔法Timeless》,是本分享美容心得的工具書,羅霖明白女生都愛在社交網貼靚相呃like,她分享擺甫貼士。53歲羅霖非常明白中女擔心拍照時,驚現頸紋和雙下巴,她教路:「影相將頭壓得太低會唔覺意走咗雙下巴出嚟,所以大家想塊面尖啲,不妨將頭提前少少就可以避免。點解影相有頸紋,其實頭向後擰一定有,無論後生定老都會有,只要將膊頭卸一卸,將肌肉放番落嚟,頸個位就冇紋。」

相關新聞:投資兩生意回本



放鬆膊頭頸紋冇晒。 放鬆膊頭頸紋冇晒。

交叉腳顯長

羅霖續說:「女仔最怕手臂啲bye bye肉影出嚟好大嚿,咁就唔好將手臂擺前,要將手臂放後少少,想條腰幼啲,可以叉叉腰,想對腳長啲,就丁字腳或者交叉腳,咁影出嚟都會修長。」羅霖表示正面入鏡,不及三七臉顯瘦。她笑言會就角度出鏡,即使擺甫辛苦都難不到她:「擺完甫士可能都腰痠骨痛,但只要出嚟效果係靚乜都得。」




鍾意就快D Share啦!