掃呢頁CODE去手機

2019年7月3日 星期三

祥嫂(洪金梅):姊弟醫院領遺體 小艾親為祥嫂揀壽衣 __,洪金梅,祥嫂,

小艾到醫院領遺體,神情哀傷。一代名伶新馬師曾(鄧永祥)遺孀祥嫂洪金梅昨日病逝,其兒子鄧兆榮及女兒鄧小艾辦理死亡登記手續後,隨即出發到上環四方街為祥嫂辦 ...


小艾到醫院領遺體,神情哀傷。


一代名伶新馬師曾(鄧永祥)遺孀祥嫂洪金梅昨日病逝,其兒子鄧兆榮及女兒鄧小艾辦理死亡登記手續後,隨即出發到上環四方街為祥嫂辦身後事,為她挑選壽衣、骨灰罌及其他物品,見二人有商有量,逗留大約半小時便離開。

為祥嫂換靚衫

問到鄧兆尊為何未有同行?兆榮說:「佢做佢嘅嘢,我做我嘅野。」問到祥嫂遺產如何分配?他說:「唔講呢啲嘢。(係咪傳聞有15億?)冇啲咁嘅嘢。」然後兩人進入一家餐廳用膳,之後再坐七人車去祥嫂故居永祥苑,兩人逗留永祥苑期間,主要為母親收拾遺物,由於祥嫂生前有大量靚衫和收藏品,故二人同時要挑選陪葬品。離開永祥苑後,兩人又要趕往養和醫院,據知他們在永祥苑為祥嫂揀選了一套靚衫,再到醫院為母親更換,讓她可安心上路。醫院逗留廿分鐘後,兆榮及小艾領回母親遺體,前往殯儀館。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!