網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月6日 星期六

「爛賭發」魏惠文認命:冇可能有另一半 __,

魏惠文默默耕耘二十年,再苦也不放棄演藝路。
「爛賭發」魏惠文認命:冇可能有另一半在劇集《城寨英雄》演活林穎彤父親「爛賭發」的魏惠文,入行多年來演過不少作品,日前他接受東網節目《娛場》訪問。199 ...


「爛賭發」魏惠文認命:冇可能有另一半

在劇集《城寨英雄》演活林穎彤父親「爛賭發」的魏惠文,入行多年來演過不少作品,日前他接受東網節目《娛場》訪問。1990年畢業於演藝學院的他,同學有李婉華、陳錦鴻等,1996年加入無綫至今,無奈街坊連他的名字也叫不出,他憶起最難堪的一次:「有次搭巴士,個妹妹落車去到樓梯,同爸爸大聲講:『我見到TVB個茄喱啡呀!』無論你幾努力,都唔代表會有成績,被人視為一位演員已經唔容易,你諗吓你做咗茄喱啡廿幾年!」

等足20年,他終在2016年遇到「爛賭發」一角而為人認識,無奈因家人出事而被迫申請綜援:「家姐、阿哥喺幾年之間發生車禍,家姐斷手斷腳,哥哥患上思覺失調,跟住媽媽中風引致腦退化,我冇得揀,要申請綜援。」至今他已單身超過30年,他說:「一生嘅Timing唔啱,基本上我覺得我冇可能有另一半。」

https://bit.ly/327Szfv

演林穎彤父親「爛賭發」一角,令魏惠文不再無名無姓。
  • 演林穎彤父親「爛賭發」一角,令魏惠文不再無名無姓。

  • 放大圖片



鍾意就快D Share啦!