掃呢頁CODE去手機

2019年7月27日 星期六

張致恒:好型定性上癮?性治療師解構張致恒情況 __,張致恒,

了解清楚情況先至有得醫!自爆性上癮需接受治療、但又周圍溝女的張致恒,分分鐘是以性上癮作為藉口!專業性治療師及兩性關係輔導員何慕詩表示雖沒跟他溝通,但認 ...


了解清楚情況先至有得醫!


自爆性上癮需接受治療、但又周圍溝女的張致恒,分分鐘是以性上癮作為藉口!專業性治療師及兩性關係輔導員何慕詩表示雖沒跟他溝通,但認為對方未必是性上癮,因性上癮是指要對特定某人、某行為或某物品有不斷重複的瘋狂行為。如果明知自己花心,喜歡同一時間追多名女仔及發生性行為,從而產生存在感及覺得有型,就不可以用性上癮作掩飾。問到會否覺得張致恒偷食是病態?她說:「咁要睇吓佢放縱自己定係戒唔到,究竟係年少輕狂定覺得好有型,定係想要存在感。佢咁大個人有個人價值觀同經歷,要睇吓佢點睇男女之間性嘅睇法,呢啲嘢冇得逼佢去接受治療,要等佢醒覺,尋求幫忙先可以解決。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!