網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月9日 星期二

傳秦沛中風入院 姜麗文:佢好精神 __,姜麗文,秦沛,

現年75歲、縱橫影視圈60年的秦沛,有讀者報料指秦沛叔中風入院,疑被封鎖消息!傳媒聯絡秦沛女兒姜麗文求證,她否認父親中風,斥傳聞離譜:「Ofcours ...


現年75歲、縱橫影視圈60年的秦沛,有讀者報料指秦沛叔中風入院,疑被封鎖消息!



傳媒聯絡秦沛女兒姜麗文求證,她否認父親中風,斥傳聞離譜:「Of course not!He’s perfectly fine and healthy,點解會無端端有人咁講㗎?So crazy lol!黐線!I can’t believe this rumour can start, my God. My father is so healthy!! He’s 100% fine」



姜麗文表示:「好多謝大家嘅關心,我爸爸係非常之健康,佢好精神,佢好好,所以好希望大家唔好繼續講呢個話題,因為唔係真嘅。」



孝順女姜麗文即時將傳聞通知老竇,她說:「爸爸都笑,佢話多謝大家關心,佢非常之健康,啱啱喺泰國拍完電影返咗嚟香港,佢仲話係咪搞錯咗其他嘅人,或者係咪多啲關心其他姓秦嘅藝人呢,總之我哋大家都好健康好精神好開心,多謝大家關心,唔係真嘅,佢而家好好。」

-----------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎 !

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9




鍾意就快D Share啦!